La pandèmia de la Covid-19 està sacsejant les bases de la societat capitalista. En aquests temps incerts, és més important que mai pensar i discutir les idees que provocaran les transformacions profundes que necessiten les nostres societats.
LITERAL, fira d’idees i llibres radicals, tindrà lloc a Barcelona els propers 12 i 13 de desembre. Des de l’1 de desembre hem organitzat l’acció Radical December, una acció vinculada a LITERAL. Us convidem a sumar-vos-hi!
Estem treballant en un programa virtual que es publicarà al web de LITERAL. Es tracta d’un programa multilingüe de taules rodones, xerrades i debats al voltant d’idees que transformaran el món futur. Serà de l’1 a l’11 de desembre, al màxim nombre de zones horàries i idiomes possibles. Aquesta acció conjunta és la continuació de la iniciativa Radical May.