L’editorial la dirigim un duet de brioixeres cis, transfeministes, nascudes al Madrid dels 80, Marina Beloki i Sandra Cendal.
El 2011 vam llançar la col·lecció Escèniques ia partir d’aquell any vam començar un periple autodidacte per explorar què podíem aportar al sempre saturat mercat editorial en castellà. El 2015 vam obrir la col·lecció transfeminista La passió de Mary Read, on vam publicar fonamentalment assajos i llibres col·laboratius que recullen les veus d’algunes de les pensadores més rellevants del panorama actual.
En aquest recorregut sempre apostem per lectures que puguin incidir a la realitat i crear comunitat. Continuem intentant que el nostre catàleg contribueixi a fer del món un lloc on totes les vides mereixin ser viscudes, menys hostil per a les rares i amb més respirs per gaudir de la bellesa.